VEDAMI TOBULUMO: MG ŠIMTMETIS
Nedaugelis prekės ženklų turi tokią išdidžią ir aistringą istoriją kaip MG. Nuo 1924 m. MG gamina automobilius, kuriuos žmonės mėgsta vairuoti.
MG sukūrė daugybę nesenstančių gražuolių, todėl mes ir toliau puoselėjame beveik 100 metų trunkantį klasikinį britišką dizainą ir deriname jį su pažangiausiomis pasaulinėmis technologijomis kiekviename gaminamame modelyje.
Britų MG stilių ir šiandien galima įžvelgti mūsų dabartinėje gamoje - nuo Londono akies žibintų iki europietiško interjero stiliaus.
MG garsėja savo motosporto DNR, kuris vis dar yra užfiksuotas mūsų naujų transporto priemonių, tokių kaip klasikinis MGB ir žymusis "Cyberster", dizaine.
MG 14/28
MG sporto geno kilmė
MG pradėjo veiklą kaip "Morris Cars" sportinių automobilių padalinys. Visuomenės dėmesį jis patraukė 1924 m., kai pasirodė pirmasis serijos modelis - MG 14/28, kurio maksimalus greitis buvo 65 mylios per valandą.
Šie automobiliai įtvirtino MG markę kaip mėgstamą sportinių automobilių vairuotojų.
Senasis numeris vienas
Mažesnis, greitesnis ir smagus vairuoti
Oksforde esančioje "Morris Garages" įmonėje dirbęs pardavėjas Cecilis Kimberis, išaugęs iš pardavėjo darbo, eina į garažą ir pradeda kurti savo viziją - mažesnius, greitesnius ir smagius vairuoti automobilius. Jis sukūrė pirmąjį sportinį MG automobilį - "Old Number One".
MG M-Type Midget
Liaudies sportinis automobilis
"M-Type" yra pirmasis tikras "liaudies sportinis automobilis". Tai geriausias MG drąsos diegti naujoves pavyzdys. Jis greitas, smagus ir įperkamas. Vos pasirodęs automobilis iš karto sulaukė populiarumo.
MG K3 magnetas
MG pranoksta konkurentus
"MG K3 Magnette" laimėjo "Mille Miglia" lenktynes, tuo metu vienas sunkiausių lenktynių pasaulyje. Kapitonas George'as Eystonas ir Johnny Lurani buvo pirmoji ne italų komanda, laimėjusi 1100 cm3 klasėje.
MG TC Midget
Vėsos gimimas
Įmonė pristatė "MG TC", kuriame yra puikių funkcijų ir įtaisų. MG pagamino daugiau kaip 10 000 TC automobilių. Nuo jo prasidėjo amerikietiška britų sportinių automobilių mada.
MG ZA Magnetinė kortelė
Klasikinio "Magnette" metai
Iš pradžių "MG ZA Magnette" sukėlė daug abejonių. Tačiau dėl patikimo veikimo ir puikių savybių jis greitai tapo visų mėgstamas.
MGA
MG racionalizuoja ateitį
MG parengia savo sportinių automobilių liniją šiuolaikiniams entuziastams - naujas 1498 cm3 variklis ir aptakios, aerodinamiškos formos sukūrė įspūdingą gamybos istoriją - per septynerius gyvavimo metus buvo parduota daugiau kaip 100 000 MGA.
MG EX181
Rekordininkai
1954-1959 m. MG pasiekė naujų greičio aukštumų, pagamindama du naujus rekordus mušančius automobilius.
Su EX181, dar žinomu kaip "Roaring Raindrop", 1957 m. legendinis vairuotojas seras Stirlingas Bonnevilio druskų lygumose pasiekė rekordinį 245,64 mylių per valandą (395,31 km/val.) greitį. Po dvejų metų jis pagerino šį rekordą ir pasiekė 254,91 mph (410,23 kmh), kai jį vairavo kitas "Formulės-1" lenktynininkas Philas Hillas.
MGB
Bestseleris
MGB rodsteris dešimtmečius buvo geriausiai parduodamas MG automobilis. Tai tikriausiai pirmasis modernus MG, nes tai buvo pirmasis MG, kuriame buvo panaudota vienatūrio konstrukcija. Nuo 0 iki 100 km/val. jis įsibėgėdavo per 11 sekundžių ir buvo parduota daugiau kaip 500 000 vienetų.
MGB GT V8
Mažas automobilis, didelė galia
Būdama "British Leyland" dalimi, MG galėjo naudoti platesnį variklių asortimentą, pavyzdžiui, 3,5 l "Rover V8" variklį. Mažas automobilis su tokia galia buvo labai populiarus derinys.
MG Metro
Dideli dalykai, mažos pakuotės
Uždarius Abingdono filialo duris, daugelis manė, kad tai buvo MG eros pabaiga. Taip nebuvo. MG sustiprėjo ir pristatė smagų ir kompaktišką "MG Metro". Jis iki šiol turi didžiulį gerbėjų ratą.
MG RV8
Atgimusi legenda
Aštuntajame dešimtmetyje MGB ir apskritai klasikinių automobilių populiarumas augo. Vėl atsirado apčiuopiama sportinių automobilių paklausa. 1993 m. MGB sugrįžo kaip MG RV8 - 3,9 l V8 variklio rodsteris.
MGF
Vėsos atgimimas
MGF buvo pirmasis visiškai naujas MG sportinis automobilis nuo 1962 m. Prieš išleidžiant šį automobilį kilo didžiulis ažiotažas. Jis buvo naujoviškas: turėjo viduryje sumontuotą variklį ir dujinę pakabą. Ir žmonėms jis patiko: Jis greitai tapo bestseleriu daugelyje pasaulio šalių.
MG6
Grįžta su nauju įvaizdžiu
Visiškai naujas MG6 GT buvo keturių durų hečbekas, kuriame atsispindėjo MG sportinio sedano paveldo pusiausvyra ir šiuolaikinis dizainas. MG6 GT ir "Magnette" buvo naujos kartos MG gaminių estetikos preliudija.
MG3
Nauja era, nauji reikalavimai.
Ateityje, kaip visada, "MG" suprato, kad reikia asmeninio kontakto. Todėl MG pristatė MG3; suteikė vartotojams galimybę patiems kurti savo automobilius su aukšto lygio pritaikymo galimybėmis. MG3 vėl atvėrė pasaulio automobilių vartotojų akis į MG.
MG5
Design meets power
The MG5 emerged as an absolute star, being a spectacular compact car with a stunning exterior design, plush interiors and a high-performing 1.5 litre petrol four-cylinder "VTi-Tech" engine.
MG6 GT BTCC
Nugalėtojo nugalėtojas
Jasonas Platonas, vienas sėkmingiausių vairuotojų Didžiosios Britanijos turistinių automobilių lenktynių istorijoje, vairavęs "MG 6 GT", po 10 metų pertraukos grįžo į BTCC ir padėjo MG komandai laimėti 6 lenktynes bei iškovoti 5 atskirus čempiono titulus.
MG GS
The first SUV
Always at the forefront of innovation, MG launches the MG GS, the first-ever MG SUV. Better agility enabled the MG driver to take his MG both on and off the road.
MG ZS
Prisijungti
"MG ZS" pristatytas 2017 m. Pirmasis MG modelis su interneto ryšiu greitai išpopuliarėjo visame pasaulyje. Per šešerius metus jis buvo parduotas daugiau kaip 40 šalių ir priartėjo prie 800 tūkst. 2018 m. debiutavo visiškai elektrinė versija - MG ZS EV.
MG E-Motion Concept
Grožis ir e. judėjimas
Nuostabus elektrinio kupė "E-Motion" konceptas buvo sukurtas taip, kad nuo 0 iki 100 km per valandą įsibėgėtų greičiau nei per keturias sekundes, o jo rida būtų daugiau nei 500 km. Tai iš tiesų galvą apsukantis MG.
MG X-Motion koncepcija
Gražus žvėris
"MG X-motion" atitiko MG markės dizaino filosofiją "Emocionalus dinamiškumas", kuri jau buvo taikyta "E-Motion". Gražus žvėris. Tais pačiais metais pradėtas gaminti visureigis MG HS būtų tapęs serijiniu koncepcinio automobilio MG X-Motion modeliu.
MG ZS EV
Draugiškas ir įdomus šeimai
"MG ZS EV" yra šeimai draugiškas, visiškai elektrinis ir labai smagus. Šis MG visureigis žemyninėje Europoje pradėtas pardavinėti 2019 m.
MG Cyberster koncepcija
Futuristinis rodsteris
Susipažinkite su "MG Cyberster" - dviviečiu elektriniu sportiniu automobiliu, primenančiu klasikinį MG rodsterio palikimą ir kartu pristatančiu naujas pažangiųjų technologijų funkcijas, įskaitant interaktyvų žaidimų kabiną ir 5G ryšį. Elektra varomas automobilis nuvažiuoja apie 800 km, o nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja greičiau nei per tris sekundes.
MG7
Nuostabus sedanas
2022 m. MG pristatė iki šiol didžiausią savo sedaną - stilingą 5 durų kupė su sportišku salonu MG7. Be vargo suderinta erdvė ir prabangus stilius.
MG4 Electric
A growing electric family
By 2022 five new energy MG models have been introduced in mainland Europe, with MG4 Electric, a fully electric hatchback, being the latest addition to the MG Family.
Dar daugiau
Dar daugiau
Tvirtai įsišaknijusi turtingame ateities dizaino ir inovacijų palikime, MG ir toliau plėtos savo palikimą, kurdama automobilius, kurie veža žmones.